Skontaktuj się z nami!

Jeśli jesteś ciekawa statusu swojego zamówienia, masz pytania dotyczące naszych produktów lub czegokolwiek innego, chętnie pomożemy! 
Możesz też zajrzeć do sekcji najczęściej zadawanych pytań – odpowiedź może już tam być!

Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, prosimy pamiętać, że będziemy potrzebować zdjęć zarówno produktu, jak i sposobu w jaki dotarł w opakowaniu. Wszystkie reklamacje związane z uszkodzeniami muszą zostać zgłoszone w ciągu 24-48 godzin od otrzymania przesyłki. Dołącz zdjęcia i swoje dane, a następnie napisz
na podany adres

info@thesilkyway.pl

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as possible.

Imię*

Adres e-mail*

Wiadomość*

Na wszystkie maile odpowiadamy w ciągu 24-48 godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00.

Z nami osiągniesz wymarzoną fryzurę!

Zawsze będziemy przy Tobie, by Ci pomóc!

Nasza obietnica dla Ciebie

Nasze produkty nie zawierają siarczanów ani szkodliwych składników. Efekty są widoczne natychmiast, nawet po pierwszym użyciu. Wszystkie nasze produkty są produkowane w Europie.